Єдина Країна! Единая Страна! Харьковская областная спиннинговая Лига Регістр судноплавства України - Общий раздел. - Маломерный флот. - Форум Спиннинговой Лиги
Вторник, 18-Июн-2024, 08:19,
Большой выбор комплектующих для катеров и лодок,товары для охоты и рыбалки Большой выбор комплектующих для катеров и лодок,товары для охоты и рыбалки
Форма входа
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Модератор форума: Александр777  
Регістр судноплавства України
Александр777Дата: Четверг, 06-Мар-2008, 07:30 | Сообщение # 1
Президент ХОСЛ
Группа: Администраторы
Сообщений: 5188
Награды: 19
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline
Регістр судноплавства України

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 8 червня 1998 р. N 814

ПОЛОЖЕННЯ
про Регістр судноплавства України

1. Регістр судноплавства України (далі - Регістр) є
національним класифікаційним товариством, яке здійснює технічний
нагляд і проводить класифікацію морських і річкових торгівельних
суден відповідно до статті 22 Кодексу торговельного мореплавства
України ( 176/95-ВР ) і статей 26 і 29 Закону України "Про
транспорт" ( 232/94-ВР ).

Регістр здійснює в межах своєї компетенції нагляд за
виконанням вимог міжнародних конвенцій, угод і договорів, в яких
бере участь Україна.

2. Регістр заснований на державній власності, належить до
сфери управління Мінтрансу та діє на правах державного
підприємства на засадах господарського розрахунку.

3. Регістр керується у своїй діяльності чинним законодавством
України, міжнародними та іншими нормативними актами, що регулюють
діяльність таких органів, а також цим Положенням.

4. До складу Регістру входять головне управління з місцем
розташування в м.Києві та територіальні структурні підрозділи.

5. Регістр є юридичною особою, має самостійний баланс,
розрахунковий та інші рахунки в установах банків, печатку із
зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.

6. Головними завданнями Регістру є:

класифікація морських і річкових суден;

класифікація внутрішніх водних басейнів за умовами плавання
суден, встановлення межі районів та умов морського плавання
піднаглядних суден;

розроблення та затвердження правил і технічних вимог щодо
забезпечення виконання умов безпеки плавання суден, охорони життя
і здоров'я пасажирів, суднових екіпажів, збереження вантажів, що
перевозяться, екологічної безпеки суден;

технічний нагляд за виконанням правил і технічних вимог
підприємствами, організаціями та особами, які проектують, ведуть
будівництво та роботи з переобладнання, модернізації, ремонту,
експлуатації суден, суднових механізмів, пристроїв та обладнання,
а також з виготовлення матеріалів і виробів для суден.

7. Класифікації та технічному нагляду Регістру підлягають
морські судна, судна внутрішнього і змішаного (ріка - море)
плавання незалежно від форм власності та відомчої належності:

самохідні судна - незалежно від потужності головних
механізмів;

несамохідні судна і плавучі засоби спеціального призначення -
незалежно від валової місткості;

парусні і парусно-моторні судна.

Військові судна та судна Держкомрибгоспу (самохідні - з
головними двигунами потужністю менш як 55 кВт, несамохідні -
валовою місткістю менш як 80 регістрових тонн, а також спортивні
судна) технічному нагляду Регістру не підлягають.

8. Регістр згідно з укладеними з судновласниками угодами
виконує такі функції:

погодження проектно-технічної документації і технічний нагляд
за будівництвом, переобладнанням, модернізацією та ремонтом суден,
суднових механізмів, обладнання, пристроїв, холодильних установок,
контейнерів, випробуванням та виготовленням виробів і матеріалів
суднового постачання тощо з оформленням відповідних документів;

технічний нагляд за суднами, що експлуатуються, шляхом
проведення періодичних і позачергових оглядів, та видача
документів про придатність суден до плавання;

технічний нагляд за екологічною безпекою суден;

технічний нагляд за іншими об'єктами та процесами
промисловості і транспорту за дорученням Мінтрансу;

ведення обліку піднаглядних суден з веденням Регістрової
книги;

погодження проектів стандартів, керівних документів,
технічних умов та інших нормативних документів із суднобудування,
судноремонту та технічної експлуатації флоту;

експертиза технічного стану суден та інших об'єктів нагляду
згідно з нормативними документами;

інші послуги із класифікації та сертифікації систем якості і
виробів промисловості України, а також закордонних виробів, за
погодженням з Держстандартом та відповідно до вимог Української
державної системи сертифікації продукції (УкрСЕПРО);

видання інструкцій, інформаційних та роз'яснювальних
матеріалів з питань технічного нагляду, обмірювання і обліку
суден, суднобудування і судноплавства;

у межах своєї компетенції видає на судна, які здійснюють
закордонні рейси, свідоцтва, передбачені міжнародними договорами з
питань торгівельного мореплавства.

9. Регістр для виконання покладених на нього завдань має
право:

1) вимагати від адміністрації суден, підприємств і установ
подання відомостей і документів, а також іншої необхідної
інформації;

2) визначати номенклатуру піднаглядних матеріалів, виробів та
обладнання;

3) припиняти роботи на тих суднах і об'єктах, що будуються і
ремонтуються під його наглядом, забороняти їх експлуатацію у разі
порушення встановлених правил і вимог, забруднення навколишнього
природного середовища;

4) приймати на підставі відповідних обгрунтувань (розрахунки,
результати досліджень, досвід експлуатації та інші матеріали)
рішення, не регламентовані правилами Регістру, за умови
забезпечення необхідного рівня безпеки;

5) взаємодіяти в установленому порядку з питань, що належать
до компетенції Регістру, з міжнародними організаціями, іноземними
установами, фірмами та їх представниками, а також з іноземними
громадянами;

6) провадити зовнішньоекономічну діяльність і здійснювати на
зовнішньоторгівельному ринку комерційні операції, пов'язані із
забезпеченням діяльності Регістру, згідно з вимогами чинного
законодавства;

7) засновувати філіали, представництва, відділення та інші
відособлені підрозділи (з правом відкриття поточних і
розрахункових рахунків в Україні та за її межами) і затверджувати
положення про них, розробляти тарифи на оплату робіт, що ним
виконуються;

8) встановлювати форми документів, клейм, печаток і штампів
Регістру відповідно до законодавства;

9) укладати в установленому порядку як в Україні, так і за
кордоном, угоди, що випливають з його статутної діяльності, в тому
числі здійснювати кредитні та банківські операції з
підприємствами, організаціями, установами, фірмами та окремими
особами;

10) представляти інтереси України в Міжнародній морській
організації (ІМО), Міжнародній асоціації класифікаційних товариств
(МАКТ) та інших організаціях, діяльність яких пов'язана з
класифікацією суден та плавучих споруд і наглядом за виконанням
міжнародних конвенцій;

11) брати участь у розробленні науково-технічних проектів для
розв'язання найважливіших проблем розвитку морського і річкового
транспорту, в проведенні науково-дослідних робіт; утворювати
міжвідомчу науково-технічну раду за участю фахівців
заінтересованих міністерств та інших центральних органів
виконавчої влади, основних судновласників, наукових та проектних
організацій, суднобудівних і судноремонтних підприємств;

12) утворювати незалежні постійно діючі кваліфікаційні
комісії з підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації,
сертифікації та дипломування фахівців галузі (крім
Держкомрибгоспу, Держкомспорту) відповідно до вимог Міжнародної
конвенції ПДМНВ-78/95 і Міжнародного кодексу ПДМНВ-95;

13) укладати угоди з визнаними у світі класифікаційними
товариствами про співпрацю та узгодження вимог національних
класифікаційних товариств щодо забезпечення безпеки мореплавства;

спостерігати за роботою згідно з Резолюцією ІМО від 4
листопада 1993 р. N А.799(18) іноземних класифікаційних товариств,
які мають доручення Кабінету Міністрів України на технічний нагляд
за суднами, що плавають під Державним Прапором України;

безперешкодно відвідувати судна, суднобудівні і судноремонтні
заводи та верфі, порти, а також організації та підприємства, що
проектують і виготовляють матеріали, вироби та обладнання для
суднобудування та судноремонту, у разі виконання цих робіт під
його наглядом;

при задовільних результатах чергового і позачергового огляду
видавати на судна та інші плавучі споруди документи, що
засвідчують технічну здатність судна до плавання і дають право на
його експлуатацію, а також документи на окремі механізми та
пристрої, продовжувати строк дії таких документів та анулювати
документи, якщо технічний стан суден чи пристроїв не відповідає
вимогам правил Регістру;

видавати посвідчення його працівникам.

Працівники Регістру мають право носити формений одяг
працівників водного транспорту.

10. Управління Регістром здійснюється його керівником, який
призначається Мінтрансом з укладенням відповідного контракту.

Керівник Регістру:

керує діяльністю Регістру;

розподіляє обов'язки між своїми заступниками;

призначає на посаду та звільняє з посади своїх заступників,
керівників і фахівців підрозділів апарату управління, керівників і
головних бухгалтерів структурних підрозділів;

несе персональну відповідальність за стан та діяльність
Регістру, за формування та виконання фінансових планів;

діє без доручення від імені Регістру, представляє його в усіх
установах та організаціях;

затверджує правила та інші нормативні документи, положення
про структурні підрозділи, посадові інструкції, штатні розписи;

у межах своєї компетенції видає накази і вказівки;

застосовує заохочення за успіхи в роботі та стягнення за
порушення трудової дисципліни;

укладає договори, видає доручення, відкриває в установах
банків розрахунковий та інші рахунки;

розпоряджається коштами та майном Регістру відповідно до
чинного законодавства.

11. Майно Регістру становлять основні фонди та оборотні
кошти, а також матеріальні цінності, вартість яких відображається
у самостійному балансі Регістру.

Майно Регістру є державною власністю і закріплюється за ним
на праві повного господарського відання. Здійснюючи право повного
господарського відання, Регістр володіє, користується та
розпоряджається зазначеним майном на свій розсуд, вчиняючи
стосовно нього будь-які дії, що не суперечать чинному
законодавству та цьому Положенню.

Регістр веде оперативний та бухгалтерський облік результатів
своєї діяльності, статистичну та бухгалтерську документацію,
звітує про результати своєї діяльності в порядку і терміни,
встановлені законодавством.

12. Перевірки та ревізії результатів діяльності Регістру
здійснюються згідно із законодавством.

13. Ліквідація Регістру проводиться за рішенням Кабінету
Міністрів України в порядку, встановленому законодавством.


Чтоб буй стоял и лодки плыли!
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:
  




  
     



охота Профессиональный ремонт и тюнинг катеров в харькове Платная рыбалка Проверка тИЦ и PR