Єдина Країна! Единая Страна! Харьковская областная спиннинговая Лига Наведение порядка на водоёмах. (6) - Общий раздел. - Наведение порядка на водоёмах - Форум Спиннинговой Лиги
Вторник, 03-Дек-2024, 07:56,
Большой выбор комплектующих для катеров и лодок,товары для охоты и рыбалки Большой выбор комплектующих для катеров и лодок,товары для охоты и рыбалки
Форма входа
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS]
Модератор форума: Trukov  
Наведение порядка на водоёмах.
Александр777Дата: Среда, 04-Мар-2009, 17:31 | Сообщение # 1
Президент ХОСЛ
Группа: Администраторы
Сообщений: 5188
Награды: 19
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline
Уважаемые господа форумчане!!! В этой ветке прошу всех общаться под своими собственными т.е. правдивыми фото и электронными адресами, всё остальное будет расцениваться, как флуд

Чтоб буй стоял и лодки плыли!
 
olanДата: Воскресенье, 14-Мар-2010, 23:52 | Сообщение # 101
Группа: Проверенные
Сообщений: 364
Награды: 5
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline

 
gardradДата: Среда, 17-Мар-2010, 21:34 | Сообщение # 102
Группа: Проверенные
Сообщений: 28
Награды: 0
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline
Уважаемый Olan! Уж не знаю где Вам удается откапывать всю эту информацию, но теперь понял мужиков, которые соорудив обрез уходили в леса... Отобьюсь на работе, утихомирю навалившийся ком семейных дел - распечатаю и пересмотрю все Ваши материалы. Пока, читая подобные документы, шалею и перестаю сочувствовать жертвам сталинских репрессий.По рассказам деда, ситуация не сильно-то отличалась, но с определением "враг народа" сегодня много разночтений бы не было!
 
olanДата: Среда, 24-Мар-2010, 21:18 | Сообщение # 103
Группа: Проверенные
Сообщений: 364
Награды: 5
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline
Пытался разобраться, что же все-таки такое эти рыбохозяйственные водные объекты на которые вводят режимы рыбохозяйственной эксплуатации.
Приказом ДКРГ от 15.01.2008 г. № 4 определено:
рибогосподарські водні об'єкти - озера, річки, моря з лиманами та естуаріями, водосховища, ставки, а також окремі технологічні водойми, які використовуються або можуть використовуватися для розведення, вирощування, відтворення та (або) вилову риби та інших водних живих ресурсів, де господарська діяльність усіх учасників водогосподарського комплексу обмежується в інтересах рибного господарства.

Водный кодекс Украины определяет:

Стаття 45. Обмеження прав водокористувачів У разі маловоддя, загрози виникнення епідемій та епізоотій, а також в інших передбачених законодавством випадках права водокористувачів можуть бути обмежені або змінені умови водокористування з метою забезпечення охорони здоров'я людей та в інших державних інтересах. При цьому пріоритетність надається використанню вод для питних і побутових потреб населення.
Права водокористувачів обмежуються також під час аварій або за умов, що можуть призвести чи призвели до забруднення вод, та при здійсненні невідкладних заходів щодо запобігання стихійному лиху, спричиненому шкідливою дією вод, і ліквідації його наслідків.
Права водокористувачів, які здійснюють спеціальне водокористування, можуть бути обмежені органом, який видав дозвіл на спеціальне водокористування чи надав водний об'єкт у користування або в оренду.
Права вторинних водокористувачів можуть бути обмежені первинними водокористувачами за погодженням з органом, який видав дозвіл на спеціальне водокористування чи надав водний об'єкт у користування.
Право загального водокористування може бути обмежено у порядку, визначеному статтею 47 цього Кодексу.

Стаття 47. Право загального водокористування
Загальне водокористування здійснюється громадянами для задоволення їх потреб (купання, плавання на човнах, любительське і спортивне рибальство, водопій тварин, забір води з водних об'єктів без застосування споруд або технічних пристроїв та з криниць) безкоштовно, без закріплення водних об'єктів за окремими особами та без надання відповідних дозволів.
З метою охорони життя і здоров'я громадян, охорони навколишнього природного середовища та з інших передбачених законодавством підстав районні і міські Ради за поданням державних органів охорони навколишнього природного середовища, водного господарства, санітарного нагляду та інших спеціально уповноважених державних органів встановлюють місця, де забороняється купання, плавання на човнах, забір води для питних або побутових потреб, водопій тварин, а також за певних підстав визначають інші умови, що обмежують загальне водокористування на водних об'єктах, розташованих на їх території.
Місцеві Ради зобов'язані повідомляти населення про встановлені ними правила, що обмежують загальне водокористування.
На водних об'єктах, наданих в оренду, загальне водокористування допускається на умовах, встановлених водокористувачем, за погодженням з органом, який надав водний об'єкт в оренду.
Водокористувач, який узяв водний об'єкт у користування на умовах оренди, зобов'язаний доводити до відома населення умови водокористування, а також про заборону загального водокористування на водному об'єкті, наданому в оренду.
Якщо водокористувачем або відповідною Радою не встановлено таких умов, загальне водокористування визнається дозволеним без обмежень.
Об аренде я уже писал.

Знаю, что в Харьковской области никакие советы не вводили ограничений и не принимали никаких решений в интересах рыбного хозяйства, на 99% уверен, что в Украине также.

Опять вопрос - можно ли назвать деятельность по режимам законной ?

Для справки: в Харьковской области по состоянию на 15.02.2010 г. введено режим рыбохозяйственной эксплуатации на 69 водоемах !!!

.

Сообщение отредактировал olan - Среда, 24-Мар-2010, 21:22
 
алекс777Дата: Среда, 24-Мар-2010, 22:46 | Сообщение # 104
Группа: Проверенные
Сообщений: 174
Награды: 1
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline
Quote (olan)
Для справки: в Харьковской области по состоянию на 15.02.2010 г. введено режим рыбохозяйственной эксплуатации на 69 водоемах !!!

Полный беспредел angry
 
olanДата: Четверг, 25-Мар-2010, 09:16 | Сообщение # 105
Группа: Проверенные
Сообщений: 364
Награды: 5
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline
Предлагаю вашему вниманию еще один довольно показательный документ.

В нем Вы найдете и Печенежских и Краснооскольских жуликов.

Стан дотримання фінансової дисципліни в системі Укрдержрибгоспу критичний 18 квiтня 2008

Органами державної контрольно-ревізійної служби (далі – ДКРС) протягом кварталу 2008 року у плановому порядку проведено аудит ефективності виконання заходів з відтворення, охорони та селекції водних живих ресурсів за 2005-2007 роки, а також ревізії фінансово-господарської діяльності Державного комітету рибного господарства України (далі – Укрдержрибгосп) та установ, підприємств і організацій, що належать до сфери його управління за ІІ – ІV квартал 2006 року й 2007 рік.
У 43 (90 із 48 перевірених підприємств та установ Укрдержрибгоспу виявлено порушень на 13,8 млн грн., із яких втрати фінансових і матеріальних ресурсів – 2,5 млн гривень.
Враховуючи те, що у квітні 2007 року Укрдержрибгоспом проведено повну ліквідацію 13 басейнових управлінь і на їх базі без визначення правонаступництва створено 30 органів рибоохорони (далі - Держрибінспекції), органи ДКРС не мали законних підстав для проведення ревізій ліквідованих підприємств за 2006 та І квартал 2007 року.
Проте, посадові особи новостворених Держрибінспекцій навіть за ІІ – ІV квартал 2007 року встигли скоїли значні порушення фінансово-господарської дисципліни.
Так, ще на стадії планування видатків установами Укрдержрибгоспу та обласними Держрибінспекціями не враховувались необхідні обсяги коштів державного бюджету для виконання своїх функцій, що призвело до зайвого отримання майже 0,3 млн грн. бюджетних коштів.
Дніпровським осетровим риборозвідним заводом Херсонської області у 2007 році не враховано залишки пального й вугілля та завищено бюджетні призначення, внаслідок чого зайво отримано бюджетні кошти на їх придбання в сумі понад 141 тис. гривень.
Аналогічні порушення бюджетного законодавства при плануванні потреби в бюджетних асигнуваннях допущені Держрибгоспом в Одеській області на суму 63,7 тис. грн., Урдержрибгоспом – 54,7 тис. грн., Білгород-Дністровським морським рибопромисловим технікумом (Одеська обл.) – 55,2 тис. гривень.
Порушуючи вимоги Бюджетного кодексу, 13 установ Укрдержрибгоспу допустили нецільове використання бюджетних коштів на суму 0,4 млн гривень.
Майже кожна установа системи Укрдержрибгоспу не дотримувалась порядку оплати праці, внаслідок чого безпідставно виплачено заробітної плати, премій, інших доплат та нарахувань загалом на суму понад 427 тис. гривень.
Найбільші порушення при виплаті заробітної плати допущені посадовими особами Херсонського морехідного училища рибної промисловості (на суму майже 95 тис. грн.) Дніпровського осетрового риборозвідного заводу – 62,3 тис. грн., Азовського державного басейнового управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства – 30,1 тис. грн., державної установи „Кримський риборозплідник” 22 тис. грн., Білгород-Дністровського морського рибопромислового технікуму – 21,5 тис. грн.
Окремі установи Укрдержрибгоспу не дотримувались норм чинного законодавства при закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Зокрема, ДП „Севастопольський морський рибний порт” без проведення процедури закупівлі оплачені послуги із судноремонту теплохода „Південний” на суму 1,3 млн грн., Лиманським державним виробничим сільськогосподарсько-рибоводним підприємством Харківської області – на суму близько 1,5 млн грн., ДП „Іркліївський риборозплідник рослиноїдних риб” Черкаської області – 363,3 тис. грн., Держрибінспекцією в Одеській області – 150 тис. гривень.
Укрдержрибгоспом, порушуючи вимоги постанови Кабміну №332, в 2007 році взято в оренду автомобіль MITSUBISHI PAJERO, вартість якого перевищує граничну норму витрат при взятті транспортних засобів в оренду, на суму 165 тис. гривень.
Не витримує критики наукова діяльність Укрдержрибгоспу, на яку в 2007 році було витрачено загалом 3,9 млн грн. бюджетних коштів. Із них на наукові роботи, виконання яких не передбачено Загальнодержавною програмою розвитку рибного господарства України на період до 2010 року, витрачено майже півмільйона гривень.
Так, ДП „Укррибпроект” у 2007 році виконувало науково-дослідні роботи з вивчення, здійснення аналізу та розробки заходів щодо поліпшення технічного стану рибогосподарських гідротехнічних споруд і забезпечення їх надійної та безпечної роботи в сумі 93 тис. грн., тоді як фінансування робіт за цією тематикою за рахунок коштів державного бюджету Загальнодержавною програмою не передбачено.
Безвідповідальне ставлення керівників окремих установ Укрдержрибгоспу до збереження державного майна, неякісне проведення річних інвентаризацій, відсутність контролю за своєчасним оприбуткуванням матеріальних цінностей, а також недоліки в організації та веденні бухгалтерського обліку спричинили заниження в обліку вартості майна та утворення лишків на суму понад 4,6 млн грн., а також недостач на 67 тис. гривень.
Так, проведеною інвентаризацією нафтопродуктів в Держрибінспекції Запорізької області встановлено їх нестачу на суму 17,6 тис. грн. А при інвентаризації товарно-матеріальних цінностей у Дніпровському осетровому риборозвідному заводі під час обстеження залишків вугілля у верхньому його шарі виявлено прикопані шини від вантажних автомобілів, над якими знаходились листи шиферу. Обрахована недостача вугілля в кількості 14,6 тонн становила 7,04 тис. гривень.
При реорганізації Скадовського територіального відділу Західно-Чорноморського державного басейнового управління охорони використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства на баланс Держрибінспекції Херсонської області в листопаді 2007 року передано риболовецький сейнер РС 300 „Страж” балансовою вартістю 566,8 тис. гривень. На ремонт сейнера та придбання радіонавігаційного обладнання в 2005-2006 роках було списано майже 330 тис. грн. бюджетних коштів, тоді як контрольним оглядом встановлено відсутність на ньому радіонавігаційного обладнання та двигунів, що свідчить про фіктивність проведеного ремонту.
До того ж, за оцінкою бюро технічної інспекції Херсонського судноремонтного заводу ім. Куйбишева, для забезпечення функціонування сейнера „Страж” нині необхідно майжо 0,5 млн гривень.
Внаслідок невідображення Керченським державним морським технологічним університетом в бухгалтерському обліку витрат з модернізації навчального вітрильного судна „Херсонес” занижено його вартість на суму майже 2,3 млн гривень.
У ході ревізій відшкодовано втрат фінансових і матеріальних ресурсів на загальну суму майже 600 тис. грн., інших порушень, що не призвели до втрат, - на 1,76 млн грн. Складено протоколів про адміністративне правопорушення на 72 посадових осіб, у тому числі за порушення бюджетного законодавства на 13 осіб, до правоохоронних органів передано 9 матеріалів ревізій.

Результати проведеного аудиту засвідчили існування в системі Укрдержрибгоспу низки невирішених проблем правового та методологічного характеру.
По-перше, неритмічність фінансування та недостатній контроль за використанням бюджетних коштів і матеріальних ресурсів.
Наприклад, у 2006 році ВАТ “Чернігіврибгосп” прийнято від ВАТ “Полтаврибгосп” 340 голів племінних осетрових видів риб вагою 531 кг розрахунковою вартістю майже 120 тис. гривень, які є державною власністю. Відсутність належних умов утримання і розвитку поголів’я у ВАТ “Чернігіврибгосп” надалі призвело до його загибелі, від чого держава зазнала збитків на 120 тис. гривень.
Крім того, внаслідок недотримання планів вселення водних живих ресурсів було зариблено водні об’єкти за рахунок бюджетних коштів для приватних підприємців та комерційних структур майже на 0,2 млн гривень.
Так, у 2005 році Червонооскільське державне виробниче сільськогосподарсько-рибоводне підприємство мало б зарибити Краснопавлiвське водосховище, однак за відсутності біологічного обґрунтування та всупереч плану зариблення ним було вселено водні живі ресурси до Печенізького водосховища, за що отримано відшкодування з бюджету 0,1 млн гривень. Водночас за рік після проведених заходів, коли вселеною рибою було досягнуто товарних показників, вказане водосховище передано у користування приватному підприємцю. Аналогічна ситуація склалася із Червонооскільським водосховищем, яке було зариблено за бюджетні кошти на 0,1 млн грн., і згодом передано в користування комерційним структурам.
По-друге, контрольні заходи засвідчили недосконалість існуючого механізму щодо вилучення та подальшої реалізації незаконно одержаних водних живих ресурсів.
Щорічно збільшується кількість порушень правил рибальства, які фіксуються органами рибоохорони, однак вилучена у порушників риба найчастіше реалізується за значно заниженими цінами.
Так, через реалізацію Держрибінспекцією в Дніпропетровській області 6,8 тонн конфіскованої риби з недотриманням Порядку (постанова КМУ від 25.08.98 № 1340), за заниженими цінами, бюджет розрахунково втратив більше 27 тис. гривень.
По-третє, взаємодія між судовими і правоохоронними органами та органами державної рибоохорони, в зв’язку з неврегульованістю чинного законодавства, знаходиться на низькому рівні, що погіршує якість проведення претензійно-позовної роботи в частині відшкодування збитків за заподіяну порушниками правил рибальства шкоду, в результаті чого бюджетом втрачаються значні фінансові ресурси.
Протягом 2005-2007 років органами рибоохорони було нараховано 77,3 млн грн. збитків від порушень правил добування і реалізації водних живих ресурсів, а фактично відшкодування їх було лише на 1 %. Внаслідок чого державним бюджетом розрахунково недоотримано 76,5 млн гривень.
Наприклад, Держрибінспекцією в Дніпропетровській області у 2007 році нараховано збитків за заподіяну шкоду порушниками правил рибальства по 1022 справах на загальну суму 206 тис. грн. При цьому, стягнуто збитків лише по одній справі на суму 0,7 тис. гривень.
В серпні 2007 року в Азовському морі органами рибоохорони був затриманий позаштатний спостерігач АзовПівденНІРО, який проводив науково-дослідницькі роботи забороненим знаряддям лову. При цьому, вилов риби склав біля 1 тонни цінних видів риб. Цими діями державі нанесено збитків майже на 0,6 млн гривень. В той же час, Маріупольською міжрайонною природоохоронною прокуратурою винесено рішення про відмову в порушенні кримінальної справи по даному факту.
По-четверте, вкрай проблемним є той факт, що в багатьох випадках суди накладають на порушників Правил рибальства мінімальні штрафи (17 гривень), зменшують розраховану органами рибоохорони суму збитку, а в окремих випадках навіть виносять рішення повернути браконьєрам незаконно виловлену рибу та незаконні знаряддя лову.
Тобто, на сьогодні браконьєрство є практично безкарним, чим користується велика кількість порушників.

По-п’яте, існуючий механізм видачі ветеринарних свідоцтв та механізм вилову риби не забезпечують належний облік та контроль використаних водних живих ресурсів з боку відповідних органів.
Так, районними відділами ветеринарної медицини Харківської області в 2007 році було видано ветеринарних свідоцтв на перевезення і реалізацію риби в кількості 288,8 тонн суб’єктам господарювання, які не мали відповідного режиму використання водних об’єктів та не звітували про обсяги вилову до рибінспекції.
Натомість 42-м користувачам Одеської області за 2007 рік видано ветеринарних документів на перевезення і реалізацію риби в кількості 3604 тонн, водночас фактичний вилов риби за даними органів рибоохорони за цей же рік склав 4533 тонн, що свідчить про реалізацію риби вагою 929 тонн без отримання дозволу ветеринарної служби.
По-шосте, діючі нормативи плати за спеціальне використання рибних та інших водних живих ресурсів нееквівалентні бюджетним витратам на здійснення заходів з їх відтворення, внаслідок чого державою розрахунково було субсидовано підприємства, що займаються рибогосподарською діяльністю на 6,2 млн гривень.
На сьогодні діючі нормативи плати за 1 тонну спеціального користування водними живими ресурсами значно нижче в порівнянні з ринковими цінами на рибопродукцію. Так, норматив плати за вилов 1 кг судака складає 0,09 грн., в той час як середня ринкова ціна – 19,0 грн. за 1 кг, що перевищує норматив майже в 210 разів, аналогічно вилов 1 кг сома складає 0,13 грн., а середня ринкова вартість – 30 грн., що перевищує норматив в 230 раз.
При цьому розмір нормативів не переглядався вже 10 років, в той час як вартість риби за останні роки зросла в середньому у 2,5 рази. Тому, навіть при дворазовому збільшенні діючих нормативів, розрахунково до бюджету могло б додатково надійти 3,8 млн гривень.
По-сьоме, потребує суттєвого поліпшення процедура видачі квот на вилов риби, а також підвищення контролю з боку рибоохорони за фактичним дотриманням квот і посилення відповідальності суб’єктів господарювання за невикористання цих квот.
Рівень освоєння доведених користувачам квот на вилов водних живих ресурсів залишається на досить низькому рівні і становить близько 40 % дозволеного (не в останню чергу внаслідок не облікованих "тіньових" уловів), при тому, що чисельність користувачів, яким надаються квоти, невпинно зростає. Крім того, значна їх кількість оподатковується за спрощеною системою і в результаті взагалі не сплачує збору за спеціальне використання водних живих ресурсів.
При численних порушеннях норм, правил рибальства та інших вимог щодо охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів у 2006-2007 роках Укрдержрибгосп на 2007 рік не тільки не анулював спеціальний дозвіл ЗАТ „Аква” (Одеська область) на спеціальне використання водних живих ресурсів, а й надав йому на 2007 рік додаткову квоту на вилов риби у кількості 1,0 тонни.

Указ Петра I от 16 декабря 1721 г.: "Торговля рыбой - дело исконно воровское, а посему жалованье им положить мизерное, да по одному в год вешать, дабы другим неповадно было".

Уважаемые Легионеры !!!

Власть уже новая. А мы по-старому сидим и возмущаемся перед компом. Или червонец брать перестали - и проблема исчезла.

.

Сообщение отредактировал olan - Четверг, 25-Мар-2010, 18:35
 
olanДата: Пятница, 02-Апр-2010, 19:39 | Сообщение # 106
Группа: Проверенные
Сообщений: 364
Награды: 5
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline
Уважаемые Легионеры и просто граждане!

Прилагаю запрос неравнодушного человека по поводу бесчинств на наших водоемах и БЛИЦ-ОТВЕТ прокуратуры Харьковской области.
Обращаю Ваше внимание на количество вопросов и количество драных ответов:

Харківському міжрайонному природоохоронному прокурору
Перепелиці О.М.
61093, м. Харьків,вул. Скорохода 7/9

голови громадської екологічної організації "Довкілля»,
депутата Куп’янської міськради Харківської області,
директора Куп’янської телерадіокомпанії
Доскальчука Володимира Івановича

ДЕПУТАТСЬКЕ ЗВЕРНЕННЯ
від 21 лютого 2010 року.

Шановний Олександре Миколайовичу!

Звертаюсь до Вас із зверненням щодо чисельних порушень вимог законодавства України і масового винищення аборигенних порід риб в Червонооскільському водосховищі комерційною структурою «Об’єднання підприємств «Асоціація користувачів водних живих ресурсів» (далі – Асоціація), яка здійснює свою діяльність на Червонооскільському водосховищі згідно з режимом рибогосподарської експлуатації, затвердженим 27.02.2003р. Головрибводом із доповненнями (далі-Режим), вимоги якого саме і порушує Асоціація, за потурання, як на мою думку, контролюючих органів, які б повинні були б вже давно припинити це знущання над довкіллям.

Наводжу Вам свої доводи та позицію:

1. Ось зведені до таблиці дані щодо вселення та вилучення ВЖР за весь період діяльності Асоціації починаючи з 2003 року за інформацією Державної екологічної інспекції Міністерства природи України на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 02.04.2007 року № 15197/1/1-07, та акту перевірки рибогосподарської експлуатації Червонооскільського водосховища Харківдержрибоохороною від 03.12.2009 року:

№ Рік Вилучення Вселення
План Факт План тис. шт. факт
1 2003 54,3 42% від плану ! 397,9 77% від плану !
2 2004 54,3 45% від плану ! 397,9 71% від плану !
3 2005 141,9 20,3% від плану ! 303,2 25, 4% від плану !
4 2006 256,7 1,47% від плану ! 369,5 Не проводилось !
5 2007 105,24 44,88 т ! 278,5 545,5 !
6 2008 145,92 39,62 т ! 355,1 355,1
7 2009 155,92 36,72 т ! 395,2 Не проводилось !

З наведеної таблиці видно, що за весь період діяльності Асоціації, починаючи з 2003р. не виконувались вимоги Режиму щодо вилучення і вселення ВЖР;
- пунктом 12 Режиму визначено характеристики та кількість знарядь та засобів лову. Тому коли Асоціація використовує знаряддя лову (сітки, невід) з характеристиками не зазначеними у п. 12, то це є порушенням вимог Режиму;
Відповідно до Інструкції « Про порядок здійснення штучного розведення, вирощування риби, інших водних живих ресурсів та їх використання в спеціальних товарних рибних господарствах, затвердженої наказом Деркомрибгоспу України від 15.01.2008 року № 4» (далі – Інструкція-1) підставою для скасування Режиму можуть бути:
- порушення користувачем вимог Режиму, невиконання показників щодо вселення та вилучення ВЖР, - В наявності більш ніж достатньо фактів порушень Асоціацією вимог пунктів 12, 13, 14.1, 14.2, 14.4, 14,7 Режиму, невиконання нею 5 приписів (21.02.2005 р.,12.08.2005 р., 27.09.2005 р., 12.10.2005 р., які встановлені Постановою Харківського апеляційного господарського суду від 13.06.2007 року по справі № АС-27/599-06 та вимог припису від 30.09.2009 р. , а також невиконання вимог Режиму щодо вилучення ВЖР у 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 та 2009 роках і щодо вселення їх у 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 та 2009 роках; чисельні порушення рибалками Асоціації Правил промислового рибальства і, враховуючи визначення режиму спільним наказом Міністерства аграрної політики України і Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 11.11.2005 N 623/404 (далі - Інструкція-2) як документ, що уточнює положення Правил промислового рибальства протягом певного періоду в певній водоймі, Режиму, підтверджені чисельними протоколами про адміністративні правопорушення працівниками Асоціації.

- погіршення стану запасів ВЖР у рибогосподарському водному об'єкті, - Про це свідчать чисельні перевірки промислового лову під час яких встановлювався вилов риби із значним перевищенням допустимого ліміту прилову молоді ( 98 % замість 8% допустимих !!!) та невиконання планових показників з вилову ВЖР.
На мою думку є більш ніж достатньо фактів щодо скасування Режиму Асоціації та притягнення до відповідальності посадових осіб Харківдержрибоохорони ( начальник – Резник В.М.) за ознаками злочинів, передбачених ст.ст. 364, 365 та 367 КК України, так як на лице факт зловживання владою, службовим становищем в інтересах Асоціації та невиконання ним своїх службових обов'язків.
Керівництво Харківдержрибоохорони не виконує свої службові обов’язки належним чином та не вживає заходів щодо скасування Режиму (подання до Держкомрибгоспу України), як того вимагає п. 3.3 Інструкції-1, після двох випадків невиконання вимог Режиму (наведено невиконання Асоціацією вимог обов’язкових до виконання приписів, вимог Режиму щодо вселення та вилучення ВЖР, використання Асоціацією знарядь лову всупереч вимогам п. 12 Режиму).
Ненадання до цього часу Харківдержрибоохороною подання до Держкомрибгоспу України щодо скасування Режиму Асоціації має ознаки злочину, передбаченого ст.ст. 364, 365 та 367 КК України.

2. Ще одним фактом зловживання владою, перевищенням службових повноважень та службового підроблення або недбалості з боку начальника Харківдержрибоохорони є його дії по невірному визначенню кількості знарядь лову, бірок для їх маркування та обсягів водних живих ресурсів, дозволених до видобування всупереч вимогам Режиму у промислових квитках на 2009 рік, наданих Асоціації, що підтверджується абз. 2 стор. 2 листа Державної екологічної інспекції в Харківській області від 31.03.2009 р. № 05-25/Д-68, та які мають ознаки злочинів, передбачених ст.ст. 364, 365, 366 та 367 КК України.
Своїми діями начальник Харківдержрибоохорони фактично дозволив, нехтуючи нормативними документами, регламентуючими промислове рибальство та спеціальне використання ВЖР, в інтересах Асоціації, виловлювати державної риби більше та більшою кількістю знарядь лову, ніж передбачено Режимом.

3. Про незаконність діяльності Асоціації свідчить лист начальника Московського РВ ХМУ ГУМВС України в Харківській області від 10.12.2009 р. № 67/кп-20830 згідно якого Асоціація не знаходиться за вказаною у ліцензії адресою і не переоформила її як того вимагає ст. 16 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності». Цією ж статтею визначено, що не переоформлена у встановлений 10-ти денний термін ліцензія є недійсною. Це свідчить про незаконність вилучення водних живих ресурсів Асоціацією і враховуючи вимоги п. 2.1.5 Інструкції-1, після розрахунку вилученої риби за період діяльності Асоціації з недійсною ліцензією, необхідно порушити питання про притягнення винних посадових осіб Асоціації до кримінальної відповідальності за ознаками злочину, передбаченого ст. 249 КК України та посадових осіб Харківдержрибоохорони за ознаками злочину, передбаченого ст. 367 КК України. Асоціація також заключила договори-підряду з ФОП на промисловий лов ВЖР у 2010 році на підставі недійсної ліцензії.

4. Ось ще один факт службової недбалості керівництва Харківдержрибоохорони в інтересах Асоціації. Відповідно до листа Держкомрибгоспу України від 06.05.2009 № 2-14-2/1790 рибалки у разі перевищення ліміту прилову виловленої молоді риби повинні припиняти промисел та змінювати його місце. Начальником Харківдержрибоохорони Резником В.М. як посадовою особою, не вживається ніяких заходів щодо припинення винищування молоді риби. Посадові особи Асоціації через службову недбалість Резника В.М., наносять своїми діями збитків рибному господарству України і порушують конституційні права Українського народу, який визначено власником природних ресурсів. По жодному з нижче наведених фактів ні Харківдержрибоохороною, ні посадовими особами Асоціації не вжито ніяких заходів щодо заборони та зміни місця промислу та характеристик знарядь лову, всупереч вимог п. 17 Правил промислового рибальства:

1. акт перевірки промлову від 02.08.2008 р. відповідальний за лов Асоціації Кулик Г.І. – прилов молоді 74%;
2. акт перевірки промлову від 04.08.2008 р. відповідальний за лов Асоціації Фесенко М.І. – прилов молоді 98,75%;
3. акт перевірки промлову від 04.09.2008 р. відповідальний за лов Асоціації Костиря Р.О. – прилов молоді 46%;
4. акт перевірки промлову від 20.11.2009 р. відповідальний за лов Асоціації Скачков Ю.В. – прилов молоді 98%;
5. 24.03.2009 р. відповідальний за лов Асоціації Сєврюков П.А. – прилов 94,4%.

Також по зазначеним фактам Харківдержрибоохорона не передавала до правоохоронних органів інформації, хоча в діях працівників Асоціації в наявності ознаки злочину, передбаченого ст. 249 КК України і це визначено п. 5.13 Положення про Державну інспекцію охорони, відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики України від 12 травня 2005 року N 198.
В діях ( бездіяльності ) посадових осіб Харківдержрибоохорони є ознаки злочинів, передбачених ст.ст. 364-367 КК України.

5. Пунктом 1.2 Інструкції - 2 визначено, що: рибоприймальний пункт (далі - РПП) - стаціонарне приміщення, призначене для приймання, зважування та обліку, тимчасового зберігання риби та інших водних живих ресурсів, розташоване безпосередньо за межами прибережної захисної смуги водного об'єкта, яке відповідає санітарним та технологічним нормам. Фактично Асоціація, за службової недбалості посадових осіб Харківдержрибоохорони, використовує тимчасові споруди для приймання і тимчасового зберігання ВЖР. Лише на стані в районі с. Богуславка є стаціонарне приміщення, яке у порушення вимог водного, земельного законодавства та вищезазначеної інструкції знаходиться в прибережно-захисній смузі Червонооскільського водосховища. Посадові особи Харківдержрибоохорони на паперах визначають наявність 3 РПП, які «відповідають вимогам».
В діях посадових осіб Харківдержрибоохорони в наявності ознаки злочину, передбаченого ст. 367 КК України.

6. 30 січня 2010 року на виконання звернення депутата Верховної Ради України Д.О. Шенцева Борівським РВ ГУМВС України Харківської області було проведено заходів щодо перевірки фактів, зазначених у зверненні з залученням рибінспекції, членів громадської екологічної організації «Довкілля» та громадськості під час якої у Червонооскільському водосховищі на протяжності лише у 2 км було вилучено 119 шт. бракон’єрських сіток. Факт свідчить про неналежне виконання посадовими особами Харківдержрибоохорони своїх службових обов’язків та порушення посадовими особами Асоціації вимог п. 2.13 Інструкції – 1 щодо охорони водних живих ресурсів, що до речі є підставою для скасування Режиму.
Згідно пояснень рибалок сітки їм привозив та вказував ставити інспектор Харківдержрибоохорони Татарін Віталій Леонідович.!!!

7. Ще одним фактом службової недбалості керівника Харківдержрибоохорони є визначення у дозвільних документах на 2010 рік - талонах на промисловий лов риби - невірного користувача. Режимом визначено користувача – ОП «Асоціація користувачів ВЖР», а В.М. Резник підписує та скріплює печаткою талони, де користувачем визначено Червоноскільське СТРГ. До речі така юридична особа взагалі відсутня у Єдиному державному Реєстрі підприємств та організацій України.

8. Режим Рибогосподарської експлуатації Червонооскільського водосховища, затверджений Головрибводом 27.02.2003 року, скасовано наказом Державної інспекції охорони, відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства від 27.06.2006 року № 84 у зв’язку з численними порушеннями його вимог. Асоціація звернулась до Харківського господарського суду з позовом про скасування наказу № 84. Постановою господарського суду Харківської області від 15.02.2007 р. по справі № АС-27/599-06 позов було задоволено. Рибінспекцією було подано апеляцію до Харківського апеляційного господарського суду. Постановою якого від 13.06.2007 року постанову господарського суду було скасовано і позивачеві (Асоціації) в позовних вимогах відмовлено. Постанова оскаржена не була і вступила в законну силу.
Дії Асоціації по здійсненню рибогосподарської діяльності на підставі скасованого Режиму мають ознаки злочину передбаченого ст. 249 КК України. Починаючи з 13.06.2007 року Асоціація не має законних підстав для здійснення промислового лову. В діях посадових осіб Харківдержрибоохорони є ознаки злочину, передбаченого ст.ст. 364-367 КК України.
Для розрахунку збитків повинно враховувати всю рибу вилучену Асоціацією з 13.06.2007 р. по сьогоднішній день.

9. 20 лютого 2010 року до мене як до директора Куп’янської телерадіокомпанії звернулися громадяни щодо заборони ним працівниками Асоціації, а саме відповідальним за промисел ПП Скачковим Ю.В., бурити лунки на Червонооскільському водосховищі поблизу смт. Борова.
Було вжито заходів щодо прибуття на місце працівників Борівського МВ ГУМВС України, які це зафіксували та встановили факт позначення промислових знарядь лову Асоціацією саморобними бирками у порушення вимог Режиму та пунктів 6.1.1; 6.1.7 ; 9.13.5 Правил промислового рибальства, затверджених наказом Державного комітету рибного господарства від 18.03.99 № 33.
В діях посадових осіб Асоціації я вбачаю порушення прав громадян, гарантованих Конституцією України, ст. 47 Водного кодексу України щодо права на загальне водокористування та здійснення промислового лову всупереч вимогам чинного законодавства України.
Прошу провести перевірку по цих фактах окремо, встановити винних та вжити заходів прокурорського реагування.

10. 19 червня 2008 року Харківським обласним виробничим управлінням меліорації і водного господарства проведено ряд перевірок дотримання вимог водного законодавства в прибережній захисній смузі Червонооскільського водосховища на території Ізюмського, Куп’янського і Борівського районів. При цьому повсюдно було встановлено наявність звалищ побутового сміття в межах прибережно-захисної смуги водосховища, виявлено збудовані господарські споруди без наявності відповідних дозволів, влаштовано пункти базування плавзасобів, відсутні документи щодо права користування земельною ділянкою водного фонду та відведення землі під пункти базування та обслуговування транспортних засобів, у порушення ст. 61 Земельного кодексу України.
В силу п. 4 ст. 59 Земельного кодексу України громадянам та юридичним особам органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування із земель водного фонду можуть передаватись на умовах оренди земельні ділянки прибережних захисних смуг, смуг відведення і берегових смуг водних шляхів а також озера, водосховища , інші водойми, болота та острови для рибогосподарських потреб.
У відповідності до ч. 3 ст. 125 ЗК України приступати до використання земельної ділянки до встановлення її меж у натурі (на місцевості), одержання документа, що посвідчує право на неї, та державної реєстрації забороняється.
Асоціація не отримувала права на використовувану нею для риборозведення, промислового вилову риби та облаштування рибацьких станів земельну ділянку у Борівському, Куп’янському, Ізюмському районах Харківської області, на яких розташоване Червонооскільське водосховище, що підтверджується листом Головного Управління Держкомзему у Харківській області від 29.09.2008 року № 01-06/08-20/4206. Факт незаконного використання земель підтверджується також листами Державного підприємства «Куп’янське лісове господарство» від 20.06.2009 року № 442 та від 08.12.2009 року № 931, актом перевірки рибогосподарської діяльності Асоціації КВЖР від 03.12.2009 року, де зазначено, що оренда не оформлена, та актом перевірки дотримання вимог земельного законодавства від 22 грудня 2009 року Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель у Харківській області.
Факт використання земель саме Асоціацією підтверджується актом перевірки державної інспекції з безпеки мореплавства флоту рибного господарства від 16.10.2008 р № 22.
Прошу провести перевірку та притягнути винних до відповідальності.

11. Законодавством України передбачено здійснення рибогосподарської діяльності тільки з надбанням права на користування водного об’єкту ( ст. 68 ВКУ та ст.17 Закону України «Про тваринний світ» ).
Користування Асоціацією Червонооскільським водосховищем для потреб рибного господарства здійснюється у порушення вимог цих законів України.
Взагалі процедура надання природних ресурсів у спеціальне користування врегульована актами ресурсного законодавства (поресурсових законах та ко¬дексах). Ст. 68 Водного кодексу України визначає, що питання користування водами для потреб рибного господарства регулюються Законом України "Про тваринний світ". Ст.17 Закону України «Про тваринний світ» визначає, що: «Спеціальне використання об'єктів тваринного світу в порядку ведення рибного господарства здійснюється з наданням відповідно до закону підприємствам, установам, організаціям і громадянам права користування рибогосподарськими водними об'єктами». Ст. 51 Водний кодексу України це право визначено орендою водних об’єктів (ст. 51). Асоціація цього права не отримувала !!!
Надання у користування ВЖР без вирішення питання права на користування водним об’єктом суперечить законодавству України. Асоціацією не виконано вимог чинного законодавства України щодо набуття права на користування водним об’єктом.

Надання природного ресурсу в користування передбачає вчинення низки послі¬довних дій: подання клопотання, його погодження, підготовка проекту виділення (надання) ресурсу, погодження та експертиза, прийняття рішення про передачу ресурсу, визначення меж ресурсу, що надається в натурі (на місцевості), видача правовстановлюючого документа (укладення договору), реєстрація державних актів.
Чи є Режим правовстановлюючим документом, державним актом?
Природні ресурси є об'єктами права власності Українського народу, який здійснює владу як безпосередньо, так і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування, а тому позбавити його повноважень, що випливають із змісту права власності на природні ресурси, не має права жоден з його представницьких органів.

Прошу надати відповідь щодо відповідності затвердження Режимів та погодження їх Харківдержрибоохороною в межах Харківської області (близько 70) Конституції України, земельного, водного, господарського та природоохоронного законодавства.
При наданні відповіді прошу враховувати ст. 8 Конституції України щодо принципу верховенства права, а не посилатись на тимчасові інструкції, постанови, накази.

Враховуючи вищевикладене та у відповідності зі ст.ст. 20, 21 Закону України «Про прокуратуру» здійснити перевірку по всім піднятим питанням, надати конкретні відповіді по кожному пункту письмово, у передбачений законодавством термін та вирішити питання щодо:

1. Принесення протесту на режими рибогосподарської експлуатації водойм в межах Харківської області, що затверджені у порушення вимог Конституції України, ст. 68 Водного кодексу України, ст.ст. 59 та 125 Земельного кодексу України, ст. 17 Закону України «Про тваринний світ»;

2. Припинення рибогосподарської експлуатації Червонооскільського водосховища на виконання вимог наказу Державної інспекції охорони, відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства від 27.06.2006 року № 84 та за численні порушення вимог Режиму;

3. Встановлення розміру збитків, заподіяних державі Україна, враховуючи факти здійснення Асоціацією рибогосподарської діяльності на підставі:
- недійсної ліцензії, згідно з вимогами ст. 16 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності»;
- скасованого Режиму;
- ст. 249 КК України;
- ст. 17 Закону України «Про тваринний світ».
Та зобов’язати винних компенсувати їх державі. (Асоціація надавала щомісячні звіти до Харківдержрибоохорони з обсягами вилученої риби, які також фіксувалися у журналах вилучення ВЖР, які є документами суворої звітності);

4. Притягнення винних посадових осіб Харківдержрибоохорони та Асоціації до кримінальної відповідальності за ознаками злочинів, передбаченого ст.ст. 249, 364, 365, 366 та 367 КК України, враховуючи, що в результаті їхнього зловживання своїм службовим становищем та внаслідок службової недбалості порушуються права Українського народу та завдається істотної шкоди довкіллю;

5. Скасування ліцензії Асоціації на здійснення промислового лову риби та всіх договорів, які нею укладено з іншими фізичними та юридичними особами на здійснення промислового лову, як не відповідаючих вимогам чинного законодавства України та укладених Асоціацією на підставі недійсної ліцензії та скасованого Режиму;

6. Припинення порушень земельного законодавства України і притягнення винних до відповідальності.

Додаток: копії –
1. мого депутатського посвідчення;
2. мого посвідчення директора Куп’янської телерадіокомпанії;
3. 1 компакт-диск на якому містяться копії:
- дані щодо вселення та вилучення ВЖР за весь період діяльності Асоціації починаючи з 2003 р. за даними Державної екологічної інспекції Міністерства природи України на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 02.04.2007 р. № 15197/1/1-07;
- акт перевірки рибогосподарської експлуатації від 03.12.2009 р.;
- лист Державної екологічної інспекції в Харківській області від 31.03.2009 р. № 05-25/Д-68;
- лист начальника Московського РВ ХМУ ГУМВС України в Харківській області від 10.12.2009 р. № 67/кп-20830;
- лист Держкомрибгоспу України від 06.05.2009 № 2-14-2/1790;
- акти перевірки промлову від 02.08.2008; 04.08.2008; 04.09.2008; 24.03.2009; 20.11.2009.
- талони на промисловий лов риби на 2009 та 2010 роки;
- наказ Державної інспекції охорони, відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства від 27.06.2006 року № 84;
- постанова господарського суду Харківської області від 15.02.2007 р. по справі № АС-27/599-06;
- постанова апеляційного господарського суду Харківської області від 13.06.2007 р. по справі № АС-27/599-06;
- лист Головного Управління Держкомзему у Харківській області від 29.09.2008 року № 01-06/08-20/4206;
- листи Державного підприємства «Куп’янське лісове господарство» від 20.06.2009 року № 442 та від 08.12.2009 року № 931;
- акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства від 22 грудня 2009 року Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель у Харківській області.
- акт перевірки Асоціації державною інспекцією з безпеки мореплавства флоту рибного господарства від 16.10.2008 р № 22.

Голова громадської екологічної організації «Довкілля»,
депутат Куп’янської міської ради Харківської області,
директор Куп’янської телерадіокомпанії В. Доскальчук.

21 лютого 2010 року

БЛИЦ-ОТВЕТ :

СЛОВ НЕТ....


 
Александр777Дата: Пятница, 02-Апр-2010, 21:47 | Сообщение # 107
Президент ХОСЛ
Группа: Администраторы
Сообщений: 5188
Награды: 19
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline
Но коментс cool

Чтоб буй стоял и лодки плыли!
 
olanДата: Среда, 21-Апр-2010, 22:49 | Сообщение # 108
Группа: Проверенные
Сообщений: 364
Награды: 5
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline
В продолжение темы.
Попало в руки обращение депутата по поводу ответа прокурора Аббакумова.:

Прокурору Харківської області
Синчуку В. Л.
вул. Б. Хмельницького,4, м. Харків, 61050

депутата Куп’янської міськради
Харківської області
директора Куп’янської
телерадіокомпанії

ЗВЕРНЕННЯ
від 06 квітня 2010 року

Шановний Василю Людвіговичу !

02 квітня 2010 року я отримав лист прокуратури Харківської області від
29 березня 2010 року № 07/4 – 9903 - 08, за підписом заступника прокурора
області В. Аббакумова, яку я вважаю надану з порушенням вимог ст. 19 Закону України «Про звернення громадян» щодо:

- об'єктивності та всебічності перевірки звернення;
- скасовування оскаржуваних рішень, як не відповідаючих закону;
- невідкладності вживання заходів до припинення неправомірних дій,
виявлення, усування причин та умов, які сприяли порушенням.

Моя позиція в цьому питання наступна:

21 лютого 2010 року я звернувся до Харківської міжрайонної природоохоронної прокуратури зі зверненням щодо чисельних порушень вимог чинного законодавства України при користуванні водними живими ресурсами в Харківській області та бездіяльності керівництва Харківдержрибоохорони ( начальник В.М. Резник ).
Згідно листа Харківської міжрайонної природоохоронної прокуратури від 01.03.2010 року № 52-р це моє звернення було направлено до Харківської обласної прокуратури.
16 березня 2010 року я отримав лист від прокуратури Харківської області
від 12.03.2010 року № 07/4-9903-08, за підписом начальника управління Т. М. Ковальової, в якому вона стверджує, що надавала вже мені відповіді по суті на пункти 8, 10, 11 мого звернення від 21.02.2010 року.
Я цілком не згоден з твердженнями Т. Ковальової, про що повідомив у своєму зверненні від 16.03.2010 року на Ваше ім’я.
На своє звернення від 16.03.2010 р. я отримав лист прокуратури Харківської області від 29 березня 2010 року № 07/4 – 9903 - 08, за підписом заступника прокурора області В. Аббакумова, який також не надає відповідей по суті поставлених мною запитань щодо відповідності вимогам законодавства України наказу Державної інспекції охорони, відтворення ВЖР та регулювання рибальства від 22.06.2007 року № 87, який базується на скасованій постанові господарського суду Харківської області від 15.02.2007 року по справі № АС – 27/599-06 ???!!!
Прошу надати відповідь по суті поставленого запитання, а не посилатись на постанову про відмову у порушенні кримінальної справи та інше.

Прошу надати відповідь:

1. Чи можна вважати розпорядчий документ відповідаючим вимогам чинного законодавства України якщо він має у основі постанову господарського суду, яка була скасована постановою апеляційного суду і на його момент видання ( наказу Державної інспекції охорони, відтворення ВЖР та регулювання рибальства від 22.06.2007 року № 87 ) вже не мала юридичної сили ?

У листі заступника прокурора В. Аббакумова немає відповідей по суті з урахуванням нових обставин та вжиття заходів щодо припинення порушень земельного законодавства України.
Листи Державного підприємства «Куп’янське лісове господарство» від 20.06.2009 року № 442 та від 08.12.2009 року № 931 містять дані щодо незаконного використання земельних ділянок на чотирьох виділах. У відповідях В. Абакумова та Т. Ковальової з цього приводу зовсім нічого не сказано. Борівська прокуратура порушила лише одну кримінальну справу, а не чотири за фактом самовільного зайняття земельної ділянки, але ж ніяк не по тим ділянкам, про які вказують ДП «Куп’янське лісове господарство» та акт державної інспекції з безпеки мореплавства флоту рибного господарства від 16.10.2008 р. № 22.
Про поверховість перевірки свідчить плутання у назвах контролюючих органів. Я надавав копію акту перевірки Асоціації Державною інспекцією з безпеки мореплавства флоту рибного господарства від 16.10.2008 року № 22, а не Держфлотінспекції, на яку посилається В. Аббакумов.
Це ж зовсім різні контролюючі органи !!!

2. З урахуванням нових обставин прошу провести перевірку та надати відповідь по суті.

В жодному з листів прокуратури Харківської області не надано відповідей на слідуючи запитання:

3. Чи можна назвати рибогосподарську діяльність Асоціації на Червонооскільському водосховищі законною, якщо не виконано вимог ст. 17 Закону України «Про тваринний світ» про отримання права на користування водним об’єктом? Адже ст. 68 Водного кодексу України прямо визначено, що питання користування водами для потреб рибного господарства регулюються Законом України "Про тваринний світ". Ми маємо норму Закону - відсутній підзаконний акт.

Прошу надати відповідь по суті:

Законна чи незаконна?

4. Я неодноразово просив визначити юридичний статус режиму рибогосподарської експлуатації.
Це правовстановлюючий чи розпорядчий документ, державний акт ?

Прошу надати відповіді.

5. Чи можна на підставі сукупності умов та вимог, так визначено режим рибогосподарської експлуатації у наказі Державного комітету рибного господарства від 15.01.2008 року № 4, визначати одноосібного користувача ВЖР в водоймі загальнодержавного значення ?
Чи відповідає це конституційному праву Українського народу на природні ресурси ?

Прошу надати відповіді.

6. В абзаці 8 листа заступника прокурора В. Аббакумова вказано, що надання у користування водних об’єктів по Харківській області не здійснюється.

Виникає цілком закономірне запитання.

Чому у масштабах всієї Харківської області до Бюджету України не сплачуються податки за спеціальне використання водних живих ресурсів?
Це ж передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 6 квітня 1998 рік № 449 «Про затвердження Порядку справляння плати за спеціальне використання рибних та інших водних живих ресурсів і нормативів плати за їх спеціальне використання»?
Адже п. 4 цієї постанови визначено, що плата, за спеціальне використання рибних та інших водних живих ресурсів не справляється з спеціальних господарств, що займаються розведенням та вирощуванням рибних та інших водних живих ресурсів у переданих їм у користування водних об'єктах !!!
А якщо водойми у користування не надавалися, як вказує заступник прокурора Харківської області, то всі користувачі згідно п. 10 вищезгаданої постанови зобов’язані сплачувати плату до Бюджету України !!!
Але ніхто з користувачів Харківської області не сплачує до Бюджету України за спец використання водних живих ресурсів з 2006 року, хоча серед них є багато суб'єктів підприємництва, які не є платниками єдиного податку.
Згідно листа Харківдержрибоохорони від 15.02.2010 року № 195-01-07 режими були затверджені на 69 водоймах Харківщини.

Прошу провести перевірку по вищевикладених фактах, надати відповіді по суті всіх поставлених запитань та вжити заходів прокурорського реагування.

Якщо нормативні акти ( інструкції, порядки, положення та інше ) суперечать вимогам Конституції України, законам України, то прошу у відповідності зі ст. 20 Закону України «Про прокуратуру» вжити заходів прокурорського реагування, згідно якої прокурор має право:

1. опротестовувати акти підприємств, установ, організацій а також рішення і дії посадових осіб;
2. давати приписи про усунення очевидних порушень закону;
3. вносити подання до державних органів, громадських організацій і посадовим особам про усунення порушень закону та умов, що їм сприяли.

Додаток:

1. копія мого депутатського посвідчення;
2. копія мого депутатського звернення від 21.02.2010 р.;
3. копія листа Харківської міжрайонної природоохоронної прокуратури від
01.03.2010 року № 52-р;
4. копія листа прокуратури Харківської області від 12.03.2010 року № 07/4-
9903 - 08;
5. копія мого звернення до прокуратури Харківської області від 16.03.2010 р.;
6. копія листа прокуратури Харківської області від 29.03.2010 р. № 07/4 –
9903 – 08;
7. копія листа Харківдержрибоохорони від 15.02.2010 р. № 195-01-07 з
переліком водних об’єктів, переданих користувачам.

З повагою,

Депутат Куп’янської міської ради
Харківської області В. Доскальчук.

06 квітня 2010 року

Знаю, что пункты этого обращения касательно 69 режимов направлены прокуратурой области начальнику налоговой Денисюку.
Постараюсь держать в курсе.


Сообщение отредактировал olan - Среда, 21-Апр-2010, 22:55
 
Toxa_A_VДата: Четверг, 22-Апр-2010, 09:02 | Сообщение # 109
Чемпион "Мартовские просторы - 2010"
Группа: Проверенные
Сообщений: 572
Награды: 1
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline
olan, Спасибо.

С уважением, Васильевич.
 
grigoriev2008Дата: Четверг, 22-Апр-2010, 14:15 | Сообщение # 110
Группа: Проверенные
Сообщений: 80
Награды: 2
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline
Спасибо
 
olanДата: Среда, 28-Апр-2010, 20:44 | Сообщение # 111
Группа: Проверенные
Сообщений: 364
Награды: 5
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline
Как и обещал продолжаю информировать. Вот ответ налоговой администрации. Ждем дальше, буду стараться держать Вас в курсе
 
Александр777Дата: Среда, 28-Апр-2010, 21:35 | Сообщение # 112
Президент ХОСЛ
Группа: Администраторы
Сообщений: 5188
Награды: 19
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline
Надеемся на положительный ответ.
 
olanДата: Суббота, 01-Май-2010, 22:37 | Сообщение # 113
Группа: Проверенные
Сообщений: 364
Награды: 5
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline
Информация к размышлению:

Сообщили с Оскола, что одно из основных нерестилищ Краснооскольского водосхранилища возле с. Пески Радьковские буквально усыпано сетями, люди были там 30.04. - 01.05.2010 года - просто в шоке. НЕРЕСТ !!!
Ответственный за этот участок - госрыбинспектор Шинкаренко Юрий Григорьевич объясняет всем и вся, что снимать сети, принадлежащие другим людям имеют право только рыбинспектора, ссылаясь на Правила любительского рыболовства.
У меня один вариант ответа: в теме.

Попытался разобраться.

Вот что выяснил для себя, прошу делать выводы:

1. ст. 66 Конституции Украины:
Кожен зобов'язаний не заподіювати шкоду природі, культурній спадщині, відшкодовувати завдані ним збитки.

2. действительно п.п. 13 п. 11 "Порядку здійснення любительського і спортивного рибальства", затвердженого Постановою КМУ від
від 18 липня 1998 р. N 1126 определено: Під час здійснення любительського і спортивного
рибальства
забороняється:вилучення із води знарядь лову (добування), які належать іншим особам;

У меня вопрос, а если Гражданина достали эти сети, это издевательство над природой, эта бездеятельность и коррумпированность рыбинспекции и Гражданин выехал на воду, чтобы это прекратить, а не для любительской, спортивной рыбалки, то выходить, что тогда не запрещено.

А у нас, что не запрещено - то разрешено.


Сообщение отредактировал olan - Суббота, 01-Май-2010, 22:55
 
olanДата: Вторник, 04-Май-2010, 05:43 | Сообщение # 114
Группа: Проверенные
Сообщений: 364
Награды: 5
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline
Quote (olan)
Сообщили с Оскола, что одно из основных нерестилищ Краснооскольского водосхранилища возле с. Пески Радьковские буквально усыпано сетями, люди были там 30.04. - 01.05.2010 года - просто в шоке. НЕРЕСТ !!!

Выезжали на Оскол 03.05.2010 года. Информация более чем подтвердилась. Основное нерестилище Краснооскольского водохранилища к нересту "готово". "РЫБА НЕ ПРОЙДЕТ!!!".
Все затоки, мелководья и подходы к ним перекрыты сетями. Как Вы можете видеть на фото никто сети даже не притапливает.
Прошу дать оценку "рыбоохранной деятельности" инспекторов на Осколе - Шинкаренко Юрия Гигорьевича и Татарина Виталия Леонидовича. ВСЕ - ДОГОВОРЕНО!!!






Логическое завершение с сетями:


А с рыбоохранниками .......?!!!

Сообщение отредактировал olan - Вторник, 04-Май-2010, 05:59
 
olanДата: Понедельник, 10-Май-2010, 16:23 | Сообщение # 115
Группа: Проверенные
Сообщений: 364
Награды: 5
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline
Опять информация с Оскола, точнее верховьев Краснооскольского водохранилища, о прозрачности воды судите сами:

[img]http://anglers.in.ua/forum/25-1389-1[/img]

А о ее чистоте говорит поведение раков. Что-то им не по душе в водах:



Люди проинформировали Харкьковрыбохрану, Купянскую РДА.

 
MrRibДата: Понедельник, 10-Май-2010, 17:53 | Сообщение # 116
Группа: Проверенные
Сообщений: 233
Награды: 1
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline
Quote (olan)
Опять информация с Оскола, точнее верховьев Краснооскольского водохранилища,

Вот и я о этом писал в ветке "экология".
Сегодня звонил товарищу на речку Оскол - вода продолжает мутнеть ещё больше.Кто конкретно загрязняет неизвестно, предположительно Старый Оскол сбрасывает отстойники.Такая ситуация повторяется уже около 7 лет angry
 
FunkiДата: Понедельник, 10-Май-2010, 17:56 | Сообщение # 117
Группа: Проверенные
Сообщений: 19
Награды: 0
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline
olan,
ОГРОМНЫЙ ПОКЛОН ВАМ за ту работу что ВЫ проделываете!!!
 
RuslanДата: Среда, 12-Май-2010, 21:23 | Сообщение # 118
Группа: Читатель
Сообщений: 2
Награды: 0
Страна:Украина
Город:Купянск
Статус: Offline
Сегодня был на Оскале, был в шоке вода по сравнению с вчера помутнела еще больше. Вода мутная уже больше недели.
 
Toxa_A_VДата: Четверг, 13-Май-2010, 11:07 | Сообщение # 119
Чемпион "Мартовские просторы - 2010"
Группа: Проверенные
Сообщений: 572
Награды: 1
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline
Сьогодні Верховна Рада відмовилась застосовувати санкції до підприємців та посадовців, що орендують земельні ділянки у зонах відпочинку. Відповідний законопроект ініціював бютівец Богдан Губський. Зокрема, у документі йшлося - за обмеження вільного доступу громадян до водоймищ та лісів – підприємці мають сплатити штраф у розмірі від 1700 до 3 400 гривень. Посадовці - до 5 тисяч гривень. Проте цей законопроект у першому читанні підтримали лише 137 нардепів при необхідних 226. Відмовились парламентарі відправити документ і на повторне слухання. А відтак проект закону вважається відхиленим.
 
МитяйДата: Четверг, 13-Май-2010, 12:05 | Сообщение # 120
Чемпион "Мохнач 2009 (2008)"Мартовая 2011
Группа: Легионеры
Сообщений: 627
Награды: 8
Страна:Украина
Город:Харьков
Статус: Offline
Да, грустно.
 
Поиск:
  




  
     



охота Профессиональный ремонт и тюнинг катеров в харькове Платная рыбалка Проверка тИЦ и PR